Nedan beslut har tagits i de senaste styrelsemötena. Vill du veta mer om något är det bara att kontakta någon i styrelsen. Vi har fullständiga protokoll på fil som vi kan skicka via mejl.
De områden och byggnader som vi använder gemensamt har vi också ett gemensamt ansvar för, men i föreningen har vi ändå utnämnt en person per område som man kan kontakta vid behov. Kontaktuppgifter för respektive område kan du se nedan.
De som har tagit på sig ansvaret att vara kontaktperson har inget som helst ansvar att laga och renovera utan det är något som vi gemensamt i kvarteret ansvarar för. De ansvariga kan bidra med sina kunskapar och se till att en grupp skapas för att utföra olika uppgifter. Inför städdagen ser de till att material för underhåll köps in och finns på plats angiven arbetsdag.
Garageansvariga
Grönområdesansvarig
Belysning
Kvartersgrådsansvarig
Grannsamverkan
25/5 2018 kom det ett nytt EU direktiv, GDPR (General Data Protection Regulation). Det nya direktivet har positiva effekter på din personliga integritet och förändrar hur vi som förening samlar in och behandlar dina personuppgifter. Detta innebär att vi inte får lägga ut personuppgifter om dig som boende på hemsidan. På grund av detta har vi tagit bort alla protokoll, dokument och bilder där personer som inte godkänt detta anges/visas. För att ett namn ska kunna anges på hemsidan behövs skriftligt godkännande av den personen. De som idag anges på hemsidan har gett Samfälligheten sitt godkännande, i annat fall hänvisas man att kontakta styrelsen.
Styrelsen består av: Tommy Adam, Anneli Söderqvist, Johan Holm, Jan-Olof Bäck, Susanne Oldenburgh Johansson.